Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de winkelwagen knop. Als je de bestelling plaatst met uw account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice 0687102687
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in uw account.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit doe je in uw account. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.
Heeft u geen account? Dan ben je het snelst geholpen via WhatsApp. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar 0687102687.
Betalingsmogelijkheden
U kunt uw bestellingen op rouwstuksrandstad.nl betalen via iDeal, Paypal, Afterpay vooruitbetaling per bank of met uw creditcard.
iDeal
Als u kiest voor een betaling met iDeal dan wordt de betaling verzorgd door Docdata Payments. Met iDeal kunt U veilig en snel online betalen via de beveiligde dienst internetbankieren van uw eigen bank. Momenteel ondersteunen nagenoeg alle banken Ideal; o.a. ABN Amro, Rabobank, ING Bank, SNS Bank, Fortis, ASN Bank, Triodos, Knab en Friesland Bank. iDeal betalingen komen meteen bij ons binnen zodat we uw order direct kunnen verwerken.
PayPal
Als u kiest voor een betaling met PayPal dan wordt de betaling verzorgd door Docdata Payments. Met PayPal kunt U veilig en snel online betalen. PayPal betalingen komen meteen bij ons binnen zodat we uw order direct kunnen verwerken.
Credit Card
Als u kiest voor een betaling per credit card dan wordt de betaling verzorgd door Docdata Payments. Met uw VISA of Mastercard kunt U veilig en snel online betalen.
AfterPay: veilig achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor Rouwstukrandstad het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Vooruitbetaling per bank
Als u kiest voor betaling per bank dient u het totaalbedrag binnen 7 werkdagen aan ons over te maken. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een e-mail met daarin onze bankgegevens en het ordernummer dat u bij de overschrijving dient te vermelden. Uw bestelling wordt pas verzonden wanneer het complete orderbedrag op onze rekening is bijgeschreven. Houdt er rekening mee dat uw overschrijving vaak één dag nadat het geld van uw rekening is afgeschreven op onze bankrekening wordt bijgeschreven. Wij raden U dan ook aan om gebruik te maken van iDeal indien U hiertoe de mogelijkheid heeft, dit is meestal iets sneller.
Bezorging
Rouwstadrandstad levert alle rouwstukken in regio Zuid-Holland. Met een vast vergoeding van € 6,75. Bestelling geplaatste voor 10:00 kunnen op dezelfde dag bezorgd worden.
Wijzigen en annuleren
Heb je een bestelling geplaatst en wil je voor welke reden dan ook je bestelling wijzigen of annuleren? Dan kan dit door zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Meestal wordt dit gelijk verwerkt mits je bestelling nog niet verzonden is en je dit tijdig hebt laten weten. Indien je bestelling al verzonden is wordt dit overgeheveld naar de retourprocedure.